LORAK

Raise Your Voice !

Sön 28 maj 2006 23:33 (Uppdaterad Sön 28 maj 2006 23:35) Övrigt, 13 läsare totalt

23:27 RODI+CAROLINE=KÄRLEKPÅRIKTIGT <3

Jävla subba ...

omg de handla på tv om de året då jag föddes .. mm 1986 om du inte visste eller kan räkna ut det i och med att jag heter här på lunar den_heta F20 .. get it now?

Jahah då vill jag bara säga att jag haft en mysig mors-dag idag ja , med present till mamma när jag vakna sisådär vid 12tiden då dom gjorde Lunch och jag fick frulle , mm finns inget bättre än helgen då man blir upp-passad av sina föräldrar , frukost på bordet med nya bullar , som man själv slipper att köpa tidigt på morgonen innan dom tar slut , thank god my daddy do that .. ska man bara lära rodd till att göra samma sak tills vi flyttar ihopa :)

åhhh mammsen gjorde speciell tårta till mig idag - prinsesss tårta så bestämde vi vid bordet att mamma ska göra min & rodi's bröllops tårta med 5 sådan på höjden ja ni vet så överst står där två figurer som ska likna mig och rodd . ps tårtan ska va rosa. med lila prickar kanske ?

mmm , sedan mösde jag och roddan för att smälta alltihop , nuuu har jag äntligen slutat vara mätt som en plätt , yeaah :) sedan kollade vi på film och mösde , eller ja vi tog en abrunda först så om rodd gjorde en sak för mig så fick han göra en sak på mig , ni kan aldrig gissa vad ? ..

ps. vi hade kul igår efter hbg :D

I LOVEYOU RODI.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress