LORAK

FRUKOST 9,00-10,00
mmm, knäckebröd. haha som sakt jag är för lat för att fixa frulle på morgonen..
så knäckebröd naturel . inget på helt OK faktiskt. tråkigt att jag glömde nötterna hemma,
så när jag kommer hem ska jag lägga i några att ta med till idag på jobb.

ledig dag imorgon och då vill jag ej att det ska ligga och skräpa på jobb, kul att behöva ta sig till jobb fast man är ledig bara för man glömt nötterna, hmm that sounds weird.

JA nu är det bestämt. (jag hatar dubbel -bokningar)
idag ska jag först jobba efter jobb, ja ni fattar sen ska jag träna .. rodi hämtar mig .
sen ska vi på middag .. hem och spela in Ugly betty & DH.
ner och kolla bålet 20,00
hem om - ner i stan.

Helt OK valborg. jag va lite yr innan jag bara : e det maj bål idag?! hehe . inte lätt.
jag fick reda på det i förra veckan att det var valborg nu då. jag har jävligt dålig koll på omvärlden.
nä, work on..
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress