LORAK

1 sömnlös natt igen
Fasiken vad tradigt detta är alltså. Jag är mega trött precis innan jag lägger mig, sedan lägger mig och halv sover men ändå i vaket tillstånd så jag vaknar så fortf det gör ont på halarna, och jag undrar om jag inte kliat utan att veta om det för gud så ömma de var imorse och gud vad ont dem gjorde alltså, helt sannslöst.

Undrar om värktabletter hjälper?

Tisdag var det redan , gud va skönt -imorgon onsdag och förhoppningsvis så flyttar dom dagen till den dagen som leveransdag , det går trögt hela tiden jag vill ju ha sakerna NU haha , har iafall redan börjat planera inför nästa beställning, men den ska vara betydligt mindre, tror jag? Ja får göra nogrann undersökning om hur det går för denna, se hur om den stämmer med min planering, eller hur mycket mer eller mindre det blir, ska bli väldigt intressant ska jag lova =) Vi får helt enkelt se.

Rodi var inte här inne imorse när jag kom, nehe okejdå. Sedan ska hälften av säljarna på kurs nu Tis-Ons och andra hälften Tors-Fre , och chefen ska vara med alla 4 dagarna. Så här kommer va lugna gatan på jobb. Undrar vilken dag jag måste vara hemma , dvs när leveransen kommer. Tänk detta är sista veckan på sk "sommar-månaden" inte för att när jag går ut - jag känner: Sommar jiha! Nej verkligen inte, ska jag vara ärlig har jag inte haft någon alls sommar känsla detta året. Jaja trist nog men som tur väl kommer där en ny sommar nästa år, får jag hoppas, ja så inte det där klimathotet blir värre, usch!=/

Ska man verkligen föda barn in i denna världen?
Klart man vill ju ha barn, men man undrar verkligen hur det ser ut när vi är 40-50 år och ännu värre 60-70 år alltså. >> Tänk endå << Min nästa 0;a är 30 ÅR hallå 30 ÅR , helt gammalt ju, jag är van vid att vara -20 år , har stannat i växten också - jävligt kort dvs jag kan åka på barn det kan inte Frida , HA! Korthets-förmån. Jag får visa legg på uteställen det behöver ej Frida (ibland) Äsch i dont care=P Hahahah..

Igår va vi med Frida iafall, först va jag med Mamma på Citygross och handla, så när hon stod och vänta på mig vid kassorna kom jag med värsta mycket som jag knappt kunde bära, blev hon skit sur; Jag hade ju pengar som räckte till detta *blablabla* Nu måste jag använda kort: Det är så klöddigt, Jag bara men Mamma du är int e85 år och inte kan använda kort det är inte så farligt. Förutom att jag skulle packa i världens sletnaste handle kass som är från 1900-frösihjäl och mama fick en avhyvling för det, så hör jag min Mamma säga: Åh det var ju inte så farligt med kort, Amen DAAh! hahah told you so.! Äntligen insåg hon det.

Sen åkte vi hem och laga mat, JAG LAGA MAT! Haha min älsklingsrätt, ska lägga in receptet här sen. Rodi kom också till middagen sen åt vi, mega gott, som vi krängde, Pappa va skeptisk först för han tyckte det va skit äkligt sist med Lime så vi hade allt i varsin så fick man blanda hur man ville själv. Men det va sjukt gott!

Därefter träffade vi Frida ett tag med massa snackandes, hon fick bla berätta om Liseberg och sen snacka vi om "head-lines" m.m älskar när jag vet saker först och får berätta det.
www.aftonbladet.se Yeah!

Nej nu ska jag ringa rodi och skälla på han!=)
Ha en bra dag alla!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress