LORAK

Orättvist
Tycker jag att det är att min mamma får åka till IKEA MALMÖ på arbets-tid. Tänk om jag också kunde göra det.. hah jag bara: Kan jag inte SNÄLLA följa med? Hon bara nej det går ej , åhh shysst!! Jäkla dum-bom jag som också ville handla där , inte för att jag behöver eller ska slänga ut pengar på det, men endå.. Tanken av det?

Hoppas Rodi lämna kvar lite mat ifrån igår, mitt va inte alls mycket så jag håller tummarna för hans annars får jag allt äta maskar från trädgården på middagen haha nej men känner redan nu att jag hungrar ihjäl mig , tänk då hur det kommer bli senare. Det är trots allt ca 45min kvar innan det är lunch dags nr.1 och då är det ett litet tag till innan jag ska få komma hem och pussas med Nelly. Aw så duktig hon är och lär sig vissa saker så himla snabbt, helt sjukt att en hund är så smart =)

MÅSTE ju till Väla idag , det är ingen personlig shopping utan det är som jag MÅSTE göra till företaget ju. Jajaj massa saker som måste inhandlas som jag har dröjt på jäkligt länge nu.. tack vare rodi som bara lovar och lovar, haha =) Åh
...

En sak slog mig, imorgon när vi ska till malmö skulle vi kunna , nej det sket sig. Vi äter väl antagligen något där nere, tänkte mig typ thai eller så men kom på att förra året åkte vi ner där och åt : Plankstek som var jätte god, snacka om besluts'ångerst nu. Så tänkte jag eftersom Nrj börjar kl 19,00 så kunde man kört inom IKEA och fikat för där är så billig fika, men sen slog det mig att man inte kan fika med prinsesstårta, kakor eller kladd-kaka INNAN man ska äta " kvällsmat " alltså det går ju inte direkt. Hhaha... eller kan man det?=)

Det slog mig just att vi ska till Malmö på fredag också. Haha det hade jag totalt glömt av. Bara shit-pommefritt det skall vi också. måste planera in det också i planeringen som jag ska ha klar idag.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress