LORAK

Sick but not as -hell
Nedräkning: 21 dagar kvar:

Faen alltså.. hatar att vara sjuk från jobb.. ehh vad då? är det ett tecken på att jag verkligen trivs med mitt jobb.. mina arbetskamrater.. Ja som fan alltså. haha.

Nu får jag nog vila igen.

Drömde om den sommaren för 2 år sedan. När jag och *piip* var vid strand och fotade.. Åhh vill verkligen ha en sådan färg på mitt hår igen.. Trvides som fisken i vattnet med det.. hm jag hatar att ej veta vilken hårfärg man vill ha alltså. suck på detta.

*Om du undrar varför jag skriver *pip* istället för den personens namn är den för att den personen inte vill bli assosierad (stavning) med mig överhuvudtaget, så min önskan är hennes lag.

Well. får nog vila lite nu.
Ps.
Fredag är det Julfest med jobb..
och lördag ska jag & rodi baka lussebullar& pepparkakor samt göra våra julkort med oss två på =) haha .. + att vi ska väl iväg antar jag .. mamma tjatar om ikea.. hon är nog beroende.. la la l a..
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress