LORAK

Göra-allt-för-att-tiden ska gå
Jadå.. klockan slog 16,03 nyss och jag inväntar att den ska bli 16,30 då jag kan sluta och springa till tåget som oftast står på perrongen.

Så jag skriver ett tid-inlägg.. ja allt för att tiden ska gå snabbare.. posten har nyss varit här, jag har ingen nyckel eller passerkort som jag behöver lämna m.m jeah! detta känns nice. redan har 1 minut gått. låter jätte bra.

Nu är det helg .. för många då eftersom vissa redan slutat (PIK- mamma pappa och R)
Jag vill också sluta nu (16;05) men ja det är ett litet tag till längtar tills man kan börja stänga ner.. om jag hade varit på det andra jobbet så hade jag slutat runt 14,30 tagit tåget 14,45 och varit hemma 15,20.. men nu är jag inte där (16;06) alltså i Ängelholm.. innan jag börja jobba där i går så hade jag nog aldrig varit där.. jo skulle hälsa på en vän en ggr men då hoppa jag av tåget på en buss och iväg.. då har man inte varit där. (16;07)

Det börjar bli mörkt nu,.. jätte trist jag blir så rädd då.. haha nejmen det är inte kul alls.. kommer ihåg förra året jag jobba här i hbg då va det snöstorm på morgonen när jag gick från stationen och när jag skulle gå hem på eftermiddagen va det solsken (16;08) helts skumt alltså.

Förra ggr jag jobba i hbg här va i augusti och exakt den förra fredagen satt jag och vänta på att tiden skulle gå för att när jag kom till LA hämtades jag och vi körde och hämtade lilla Ella. aw lille gumman.. Det va längesen men inte så längesen som det känns. (16;09)

Vill ni veta en sjuk sak? Jo en som jobbar här berätta att hon varit med om en olycka förra året .. och hon berätta lite och sen googla jag det.. jo en person bil i krock med en lastbil (16;10) sjukt hemskt när hon berätta om det att lastbilen kört om i 90km fast fick bara köra i 80km, drog 2 heldragna linjer och drog i sidan på deras bil vilket resulterade att dom for i cirklar innan lasten .. och jag drog ner i diket. (16;11) och hans släp åkte också ner i diket 2 m från deras krossade bil sedan försökte han köra upp lasten fast dem låg där skadade.. helt sjukt. Hans körkort åkte på plats och hon som jobbar här ska snart i tingsrätten pga av detta (16;12) då hon fortf har problem i hela kroppen, ja menar brandmännen fick klippa upp taket för att få ut henne..

Jag hatar det eftersom jag tycker lastbilar kör som iddisar .. kör om och kör alltid mer än 90km/h helt sinnes ju.. för fasiken sakta ner. afan att dom ej behöver bry sig när dom sitter högt (16;13) upp.. usch..

Nej .. jag tycker inte om sånt. Iafall hon är jätte trevlig lixom alla som jobbar här. alltså sedan jag börja som konsult får man bara possitiv omgivning.. (16;14) över allt annars hör man om skit snackare och någon som gör så och si och ja det ena och det andra... men aldrig på de ställena jag är helt sjukt.. =) jag älskar det.. se folks leende på läppar och trevliga toner.  Finns inget bättre än och trivas på sin arbetsplats , guld värt. (16;15)

Jeajj! Snart slut!
Jag länktar verkligen till att helgen kan börja..
Fast jag tror jag kommer vara grymt trött.. Ehh ja!

Men på planeringen står:
# Jobba hemma.
# Fixa klart bokföringen (16;16)
# Sjukhuset/hemma
# Järavallen med Ella (!)
# Middag
# Hinna träffa någon
# SPA imorgon nice
# Fixa med företag 2

Ja så jag lär inte ligga (16;17) på latsidan inte alls nejdå.
Nu blidde det ett långt inlägg och om ca 3-5 minuter ska jag packa ihop och lita så... jag ska ju ta med min shoppingpåse.. usch,... jag syndar alltid.. R kallar det carro-jobb-syndorm
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress