LORAK

Inte mycket action!
Är nog världens sämsta bloggare.
Innan skicka jag ut minst 15 inlägg per dag. Nu har jag aldrig tid ju! I onsdes hade jag tenta 9,00-17,00 sedan smyckeparty 18,00-20,00 helt slut va jag sen. Igår hade jag plugg dag, där va 2 uppgifter som skulle göras samt komplettering på en uppgift som jag inte har någon aning om vad det handlar om, opsidaysi! Haha, men försökte det !

Sedan kom Smelly :P så vi mös i Arnolds säng, hoppa lite och sånt skit som vi ej får göra när han är hemma.. skit kul, hahaha.. sedan va det dags igen, en uppgift som dels kommer på tentan och som ska in på söndag.

Har tenta idag igen mellan 9,00-17,00...

samt jag öppna upp min webshop i onsdes innan tentan. Stängde av shoppen förra tisdagen och har jobbat dygnet runt, dels för att få den som jag ville, översätta allt till svenska för den svenska-översättningen som fanns va nog jäkligt knarkad :P hahaha.. + fick jag skicka ut nyhetsbrev till alla kunder att vi hade öppnat upp igen.

Har flera saker som ska in på outlet, vissa saker som ska säljas på auktion samt beställa nya saker, men jag har inte tid än.. blää.. alltså jag behöver verkligen 2-5 h extra på dygnet.

Är helt slut på kvällen och somnar vid 22 alltid, eller lägger mig då och somnar, fast jag inte är aktivt akitverad på hela dagen mer än rundorna med världens slöaste elle-najser...

GAAAH får panik på Ella...
får verkligen dra henne en runda, lite skillnad mot nelly i hennes unga dagar när hon drog rundor på oss.. stannar och luktar på ALLT, stannar och kissar/markerar på ALLT.
pallar ju inte att hon stannar och lyfter benet och pissar på en sten.
Det kan ju lätt inte va normalt för en tik??? haahhaha..


Sommaren är här.. eller ja våren i allafall.. så mysigt jag blir fylld med lycka igen.
Igår va det våffeldagen, när rodd kom hem så gick vi en strandprommenad i det fina vädret, när vi nästan va hemma igen ringde mamma och fråga om vi hade ätit, nej.. men kom då så gör jag våfflerna, ehh ja gärna så slapp vi göra dom själv + disken , najs,.. världens bästa mamma eller vadå? :)

Och eftersom jag fick skoskav igår när vi gick för jag har jaft vinter skor i ett halvår så hade jag mina sommarskor på morgonrundan med ella idag :) åå mysigt.



Nästa vecka fyller jag år... me me me me :) jipppii! Har önskat mig en hund av Rodi.. hahaha men han är mer lätt övertalad nu än innan, så vem vet :P och sedan blir det party hos min föräldrar, med grillning... första grillet i år, självklart slår vi på stort.. samt lite fyllebål.. älskar mitt fyllebål för alla blir så fulla.. så ska vi dansa också för där finns fete-stereon. PARTY!
Dock inga snaps för Rodi :P haahah..
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress