LORAK

Jobb(ig) dag.
Puh, skönt att denna dagen är slut.
Som jag har haft att göra. Är snart, eller ja om ett tag ( ett par dagar ) klar med min leverans jag fick förra veckan. Så snabbt det har gått.

Ella är för söt, fota henne och skicka bilderna till mamma & pappa:



Idag så jobba jag imorse, nya betalningar skulle skickas. Sedan fortsatte jag med packning av produkter och vid halv 4 gick jag med Ella, lämna henne hemma och cykla till posten och skicka två leveranser som var förstora för att skickas på lådan.

Sedan handla jag mjölk & choklad på konsum. När jag cykla hem kom jag på att jag skulle på möte med min återförsäljare som har butik här i stan så cykla ner om där butiken ligger vid havet, var där ett tag och sedan hem igen.

Rodd jobbar in så han ska vara ledig i studentveckan så han sluta halv 9 (!) och var hemma efter 10-tiden. Snäll som jag är så stekte jag korvar så handla han bröd på vägen hem så han fick mat i sig. Nu har vi myst i sängen och antar att alla ska lägga sig snart.