LORAK

Torsdag.
Whio. Bloggat två dagar i rad nu. What's happend to me ? Hehe. Ja imorgon är det fredag, hur nice är inte det då? Igår skulle jag lagt in lite bilder här men dagen gick så snabbt. Missa första tåget så Rodd fick hämta mitt paket på solbacken, sedan handla till tacos på Kvantum innan jag kom fram. Mamma och mormor hade fixat allt utom köttet. Pappa åkte på jobb resa till Kalmar så vi passa på och äta sånt han ej tycker om. Undrar vad det blir idag :)

Haha. Nu skrev jag onsdag på rubriken. Förvirrad eller? Idag fyller min kollega år, ska komma ihåg och gratulera henne direkt på morgonen. Aw, imorse när vi lämna Ella hade virran gått ut med Nelly och mamma stuckit till jobb. Så fick lämna henne där ensam. Snuttan, säkert helt förstörd. Men men, mamma kommer snart snuff! Eller ja om 10 h. Haha!

Har fortfarande sjukt ont i min nacke/rygg. Men fick massage idag också :) like it.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress