LORAK

Dagen innan nyår
Jaha här sitter jag, skulle skypa med pojkvän som är i finland men han dyker inte upp.,. men men what to do! Skulle upp tidigt imorse och ut och handla med mamma men vakna kl 10... what har hänt?? Så körde till mamma och pappa så åt vi scones hon gjort sedan till coop och handla, inom jysk en snabbis.

Sen var vi och hämta vårt paket på konsum från gina och mamma skicka ett paket till tallin som hon blivit lurad på:p sen fick jag & ella skjuts hemmåt. Mådde piss, kände av det redan när vi var och handla så vi vila lite i sängen jag och liten bus. Blev hämtade sen igen av mamma och nu har jag ätit middag där och sedan kollade vi på 2012 på deras blueray med sound effect.

Sitter här nu på skype ... utan något svar.
Så vad ska jag nu hitta på. Ska lägga mig i tid idag i allafall.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress