LORAK

Helsingborgs festivalen 2011




Visst är hon fina underbara Cornelia ♥ snacka om att bli bra på ALLA foton.

Vi började hemma hos henne och beställde bakad potatis, ja vilket klödd.. först visste vi ej vad vi skulle ha sedan bestämde vi oss för bakad potatis från mikis. Men corney hade inga cash så jag hade tagit ut så jag betala sålänge för oss. Sedan tog det 50min innan killen kom, ja jag hade ju gett mitt mobnr FAST fel nr jag missa en siffra.

Sen kom vi till tåget och så.. bla bla typ och när vi kommer av på knutan regnar de så vi gick från knutan till cardinal med jackorna på huvudet.. köa till cardinal ett tag och kom in. Hamna direkt i bråk med ett par jobbiga brudar. Åh gosh! Sedan hinner vi vara där ett tag innan Jocke ringer och säger att rodd är så packad han ej kan stå på benen och dom har ringt efter hans syrra... åh.

Fick gå dit och hjälpa dom och när vi kom till landskrona fick jag och han syrra bära upp han och slängde han i soffan. Jag va rädd för att han skulle sluta andas så sov med han på soffan. Men kl 5 va det ganska ljust och han hade ju överlevt så jag gick in och la mig i sängen:)

DET SJUKA ÄR: Han kommer knappt ihåg någonting från kvällen.. oh va int bakis ett dugg dagen efter. Vafan lixom? Inte lite ens! ahhh.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress