LORAK

Min Lyckodag.

Tis 30 maj 2006 11:10 (Uppdaterad Ons 31 maj 2006 11:11)
Övrigt, 12 läsare totalt

11:00

Redigt
kul dag :)




Städa, tråkigt? indeeedd som faen lixom , men va verkligehn tvungen att städa
bland mina kläder+ lägga rod's kalingari tvätten de va lixom på tiden :P haha
så de tog några timmar , oväntat ? inte driekt . men snyggt blidde de , glömde
i försig att möblera om men whatafak. hahah .. sedan spelade jag samtidigt som
jag gjorde ve mina naglar , fasiken vad tjusiga dom blev, jag beundrar dom hela
tiden :)



sedan så kom jenny mitt i oc repriserna och ja va säker opå att de va avsnittet
då olive4r hota marissa med pistol och jag hae rätt, tro inte rodd ringer mitt
i de dramat ja bara ja ringer sen , de glömde jag .



sedan va där typ 7 polisbilar utanför o9ss stod på larssons parkering bara jaja
, så va där en som kiolla lite för mycket på polisen så nåär han framfpör
stannade vid övergåpngstället gjorde ej den bakom så dom krocka och en timme
efter så stack jg och jenny åh då stod dom fortf. kvar bara jajaja ?



sedan stack vi och fika på mcdonkan dom enda med skön uteplats för vi ville
sitta ute , thank god vi gjrode de. iafall jag tog en muffin och en vatten och
jenny en paj och cola tror ja . sen helt plötsligt kom akutbilen med blåljus
(ilove blåljus) hehe så bara ser ja där långt bort brandbilen med blåljus så ja
filmar allöt :) sen kom där en brandbil, till med blåljus och fy faen va dom
tjöt sedan bakom kom en ambulans med blåljus . efter ett tat tjöt de igen (my
lucky day) så kom polisen emd blåljus från mototvägen sedan efter ett tag igen
kom en ambulans till me blåljus .



jag och jenny körde lite abrunder men faen alla va borta, lixom var va alla :/
buhh hehe . faen jag som va såå nyfiken .



sedan kom vi hem till jenny de första jag ser är tåg :) hihihhi nice.och deras
verranda som dom byggt skit snyggt ja vill oxå ha :) hehe . sedan så snacka vi
lite och så sen stack jag hem till rodd , körde fel , oväntat? så fick iköra
inom annelöv. sedan kom jag till rodd så åt vi hans mammas köttfärsrsåsoch
spagetti , jag va hedersinbjuden för hon evt jag älsakr hennes mat :) sen kolla
slutetpå mrdeeds.



så efter de träffa jag cecilia , hade blitt av med bilnycklarna hos rodd så
fick köra rally till NJ så att cecan inte blev ororlig att ja inte skulle dycka
upp så rin gde hon så sket ja i att savra för jag vba vid brandstationen så ja
gasa lite extra . ja så satt vi och snacka om allt möjligt mysigt sedan körde
jag hem och spela lite tills jkag blev sömnig och rinde godnatt till rodd

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress