LORAK

Frågan
Svaret på frågan ang vart vi ska flytta:

Landskrona såklart till borstahusen. Alltså det är skumt endån för när man va liten ville man inget hellre än att bara komma ifrån denna staden, men jag vill ej flytta ifårn min familj eller vänner. Usch man behöver ju gemensam heten med sina vänner och familj..

Jag länktar tills våra SPA kvällar vi ska ha i vårt nya hem. me and my girlfriends med massa SPA och drinkar m.m och självklart är det Rodi som ska komma och servera våra drinkar=) jeje Kommer bli uber mysigt.. Samtidigt som frida inte har nån anledning till att vi ej ska ses eftersom det är ett stenkast från henne.. Hahah.. hon hotade med att hon alltid skulle vara där.. Kul tycker jag..

Självklart ser jag mest framemot min egna(okej vår) Gå-in-garderob JUST love it.. får det exakt som jag vill ha det ska bli så jävla kul alltså.-
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress