LORAK

Tänkte kommentera en sak
Ang svikande vänner.

Alltså när man känner att den andra gö kanske 5 % av vänskapen medans den andre gör 95 % ja då är det nog dags att end this relationship. Eller ja sluta bry sig helt enkelt.

Man blir så himla besviken alltså.

ett ex. är bland annat en person som jag bjudit så otroligt många ggr till mina födelsedagar, fester m.m och människan tackar ALLTID nej, så nu slutar jag helt enkelt att bjuda den personen. Jag blir så himla ledsen alltså. det svider i mitt hjärta, men jag orkar helt enkelt inte. Delete.

Jag förstår inte igentligen vad problemet är.. i min situation hade jag gjort allt för att träffa en vän som jag sällan träffar. så det är lite obegripligt.

En annan sak är att juag har helt underbara vänner.
Tex frida. hahha som lekte hund idag. nejnej inte bokstavligt men nelle trodde hon va en hund =) haha hon lekte med frida som hon leker med hundar. har aldrig sett detta betendet innan när hon leker med oss. men alla vet ju hur speciell frida är.

Åh nu tänker jag på gamla minnen hur mycket jag saknar vissa vänner.. =/ fan va kul man haft synd att vänskapen försvann i sanden alltså. och nu täånker jag ej på negativa saker som tex vissa personer snackat om en eller skrivit. nejnej.. jag deleta ju den sidan av mig tills detta året.

Så med andra ord.. när jag fyller år har jag glömt detta där vissa sviker.. men jag kommer endå ej bjuda dessa personer.. nej för nån mått får det vara.

En annan rolig sak är att vi har inflyttningsfest imon.
Ska bli så himla kul att umgås med alla mysiga och roliga personer. hehe jag kom nyss på: shit va ska jag ha på mig.. ja du det är en bra fråga.. kanske ska ha fashion day imorgon haha och gå catwalk hela dagen hahah det hade väl vatt en jävligt bra fredag. Nej nu har jag sorterat min hylla hela dagen shit alltså hel slut.. btw ljög jag för jag har bara gjort det sen lunch men de lät coolare med hela dagen.

Nu ska jag kolla tv och vila mina fötter + rygg!
NICE.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress