LORAK

Juldagen

Mån 25 dec 2006 23:52
Övrigt, 14 läsare totalt

Damn i love julafton hehe..

va och handla min älsakde laptop idag vilken julklapp hehe den funkar fin fint och jag bara älsakr den redan och så ahndla jag en inspelningsbar dvd också + extern hårddisk till datan som man kan spela sims på utmärkt..

och sen har jag faktiskt världens bästa pojkvän ja för mig då ni andra har ju en för er hehe så han är undrbar ..

för att inte tala om hans familj som min familj precis firat lite julafton med aw dom hade julklapp till hela min familj åh jag älskar dom.. fick man även träffa rodis kusin från turkiet de enda tråkiga va att hon itne förstod svenska
alls:) hehehe.. 

shit så tyst min data är:)
Tack 2006!!!!

nyår kommer bli supert, thanks josse!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress