LORAK

Vart tar mitt liv vägen?
Tors 21 sep 2006 16:24 (Uppdaterad Tors 21 sep 2006 16:37)
Övrigt, 10 läsare totalt

Look who's alone now , it's no me , it's no me .. where are you know? Ja ibland känns allt tungt och tomt .. som om allt bara fallit .. känner ofta så nummera , ibland känns de som om man inte har några vänner och att ingen bryr sig , men vissa har man och då borde man inte sörja för alla andra vänner som lämnat dig utan vara tacksam för de du har .. ibland känns allt meningslöst och jag vill bara vara liten igen , leka gå på fritids - jag älskade fritids ju , pyssli pyssli - ja jag kan till och med tänka mig att bli mobbad igen gå igenom allt hemskt sen man va liten bara för att få de, kommer ju alfrig kunna de lixom , till och med alla tråkiga stunder saknar man nu - tänk jag kommer ALDRIG bli 10 år igen , skolan va helt snuttig om man tänker efter , alla ens vänner , så roligt jag hade 6-9 igentligen , synd de blivit som de blivit , vissa hälsar inte ens på en hallå VI VA FAEN BÄSTA vänner sånt göt mig skit ledsen för de får mig att verkligen tänka efter om jag inte va en nörd som inte hade några vänner alls eftersom ingen snackar med en så kanske jag drömt alla dessa minnen tillsammans , men ja rent ut sakt svinigt av er. men men .. jag antar att jag övelever utan er vänsakp har ju trots allt gjort de nu i 4år typ. men ¨wh ibland vill ja bara festa sjukt mycket men så ser jag oxå ljus punkter att jag inte gör de varje helg - gud så mycket pengar jag sparat på dessa åren , och alla bakis jag sluppit jaja .. jag är ju fortf ung så har ju inget att ångra - nej så nu - ut och hitta nya vänner - min pojkvän kan jag behålla han är nog den bästa jag någonsin kan få så han släpper vi ej - hitta på mcyekt mer , men grejjen är att INGEN vill hitta på något eller så ska vi va med alla dens kompisarb Palla lixom kan aldrig vara vissa utan då ska bästavänner+pojkvänner va med , HALLÅ TJEJkvällar? någon som vill lixom hehe m är det bara jag som kan festa utan min pojkvän?=) man börjar ju undra , men nu ödslar jag inte min tid här mer .. de får räcka med person angrepp för min del idag ,..En sak =? Varför sväljer ALDRIG någon sin stolthet? Ex - ja de va skit bra , jag hade skit kul , det bästa jag gjort på länge , nej jag har 100vänner , nej jag är inte olycklig när man igenligen är det , folk är så rädd för att bli misslyckad i andras ögon . mm SWALLOW - jag e misslyckad.

 

HUR faen kommer de se ut när jag är penisonär.?.

Do you believe we happend for a reason?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress