LORAK

Någon's beroende.
Igår bestämde jag mig direkt efter csi att idag ska jag lägga mig tidigt eller i afall i tid. Jajaja .. minuterna gick efter varandra och när jag väl stängt av datan och lagt mig i sängen var det Daybreak. Jag brukar inte kolla på det men igår så tänkte jag ojdå eftersom han kom in i för-hörsrummet och dom sa : Hopper är oskyldig. Man bara ehh okej , så titta jag på Info så såg jag att det var 13/13 så då kolla jag lite, sen bara stod klockan på 22,40 typ så då hade jag ej lagt mig direkt, men störigt nog så orkade jag inte se slutet eftersom jag dels prata med rodi och dels skulle sova så får se om där går någon repris. Jag har ju absolut inte följt det men hade varit kul att se slutet.

Jaha .. idag är det Tisdag .. en jävla tisdag och man är trött som f-a-a-n tråkigt nog så när jag vakna imorse va det helt tyst i köket, då hade dom gått upp direkt efter mat m.m så först titta jag på klockan 3ggr för att vara säker att det var rätt tid - man vet ju aldrig. Men nejdå. Min snälla mamma hade gjort ve te så jag behövde bara trycka på knappen. Easy piece of kake. Hahah .. Gud vad jag suger på engelska. Men jag har faktiskt bestämt mig att jag ska lära mig lite, ja det är ett projekt som får vänta ett tag. Har ju så mycket att tänka på nu.

Om jag ska va ärlig så skulle jag vilja sova nu..
I en stor dubbelsäng , med fina lakan och mjuk+hårda kuddar kanske 10 stycken och sedan en rodi bredvid som håller om en och mörkt i rummet ska det vara .. zzZZzzz där somnade jag nästan ju.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress