LORAK

YES shopping =)
hahah , wiho0o.. det blir Väla idag! Fniss fniss.
+ Jag tror jag ska resa med rodi! hoppas det , jag vill skit gärna faktiskt - men vi får se.


och sen då jooo.. Idag blir det Hbg sen Väla ska handla till håret sedan massor av nötter. så ja minst 500:- där sedan hitta jag massa hund saker på IKEA som jag vill handla till Nellan juu så + anslagstavla till mitt kontor ja där minst 500:- till jaha ..

och i helgen när vi ska på vår Romanktisk-tripp & fira 4år tillsammans så kommer jag givetsvis shoppa där med hallå precis som om jag kan motstå?! Näääeh. Till och med rodd är sugen eller ja han ringde mig nyss han bara tycker du jag ska köpa ett par spinning skor? 1500:- haha nej men kanske inte så ordagrant men något åt det hållet sa han , dock ej att de va de skorna han vill ha. jajaj what ever nu fumlar jag mest!

JAAAA FREDAG imorgon så jävla underbart .. alltså imorgon ska vi på bio - med andra ord Popcornen där är så jäävulskt goda, måste man ju ha med tanke på 2 h & 48min på bian , (iför sig äter man upp popcornen under reklamen) jaja skit i vilket.. sen lörda-sönd blir de massa resturang besök och en massa god mat som man bara måste äta + frukost buffén som finns där man får ta hur mycket man vill.

15min till Lunch.. jaha vad blir de till lunch, antligen äter jag mat eller dricker Te .. Hmm.. jag är jävligt sugen på te, ja jag kunde iförsig ta båda, hallå im not anorektik.. jaja ni fattar ..

det blir Te & Rester.
sen massa sress när man sluta jobb.
måste föra över pengar!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress