LORAK

Morning morning
What a wonderful morning .. eh kanske inte. hahah vet inte vad som flög i mig där, kanske för att ja har världens sötaste och bästaste pojkvän ? =) kan vara hehe..

Igår gick de sjukt bra på intervjun jag va, och så som jag fattat så har jag typ jobb inom kort.. alltså allt gick så snabbt och det är fortf oförståtligt att de gick så bra och att hon va sjukt trevlig, sådant blir jag lycklig över och som grädde på moset fick jag sedan av rodi köra inom Ikea ochg handla sängborden =) haha lycklig blev jag så körde hem och sedan kom mormor och morfar på fika och jag visa dem indien bilder samt filmerna, dom hade jätte kul =) haha.. sedan åkte dom med till lägenheten och bar upp ett sängbord till mig stack dom och jag skruva upp dem två samt min sista byrå. Fick lite bärhjälp av pappa få in den i sovrummet.

Och så kom rodd, han och pappa började lägga golvet i hallen =) allting känns som om de närmar sig nu. Jag va i the dressingroom igår och hämta en tröja =) hehe prova lite klänningar och stod där och smila. haha tur ingen kan se en där inne =P

Idag blir det jobb, jobb , jobb och åter jobb här hemma, det är mycket som skall göras, sedan ska jag iväg med min älskling nr 2, inte rodi nej nej utan min underbart söta vän F =) just lovin her !!! hehe,.,

See ya!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress